3e rustdag

17 juni 2017 - Assisi, Italië

Vanmorgen niet echt uitgeslapen. Ik was om 6 uur wakker en heb om 7 uur de bekende Rome hangers uitgezwaaid. Ik denk dat ik er niet rouwig om hoef te zijn dat ik pas morgen wegga want het was vanmorgen al 22 graden en zal vandaag tegen de 39 graden aanlopen. Morgen zou het 27 graden worden, dat klinkt beter. Ik ben vanmorgen gaan wandelen naar San Maria Delhi Angeli een plaats vlakbij met een mooie grote basiliek. Daar werden vanmorgen tijdens de mis mooi klinkende liederen gezongen. Boodschappen gedaan en lig nu om half 2 lekker aan het zwembad. Ik heb wel de route bestudeerd en het wordt wel klimmen weer morgen. Ik zit eigenlijk nu in het dal van de Appenijnen en de ene bergketen over en moet nu de andere kant over om aan de Romekant te komen. Ik zal een foto van een stukje van de route via de app sturen. Heb je even een idee. Nou ja verder kom ik de dag wel door. Jullie hebben ook een zonnig weekend voor de boeg. Dat is lekker, geniet er van. Tot morgen.