Naam:
Website:
hansvanhaaster.reislogger.nl
Reisverhalen:

Over mij

Sinds 5 jaar woon ik samen met Diana in Zundert. Na veel omzwervingen in Nederland uiteindelijk in Zundert aan de Belgische grens beland. Heerlijk wonen hier. Ik ken inmiddels veel mensen om mij heen en voel me weer thuis sinds jaren. Ik ben inmiddels al weer dik 2 jaar met pensioen en wil nu graag, pas nadat ik mijn huis in Hoeven heb verkocht, die lang gekoesterde wens naar Rome te gaan in vervulling brengen.

Over mijn reis

Ik was van plan te gaan lopen. Dat neemt ongeveer 100 dagen in beslag. Al jaren ben ik lid van de vereniging "pelgrimswegen naar Rome" en lees ik al die tijd de reisverslagen en ben er al lange tijd klaar voor. Maar............ dik drie maanden van huis dat zag Diana toen ik er 5 jaar geleden over begon helemaal niet zitten. Ik in die tijd ook even niet en ik had nog even de tijd want dat huis in Hoeven moest eerst verkocht worden. Uiteindelijk is dat 26 april 2017 verkocht. De voorbereidingen zijn wel al veel eerder gestart. Geen lopen maar fietsen !!! Een nieuwe fiets van Diana gehad op mijn verjaardag in februari en daar mijn plannen op gebaseerd. Net zo leuk eigenlijk en qua reistijd acceptabel. Ik denk er een maand over te doen. Dat was eerst optimistischer maar na enige trainingstochten is de reisduur toch maar een beetje opgerekt. En het moet genieten zijn en blijven, ondanks het soms even afzien. De planning is om 27 mei te vertrekken en rond 27 juni (of enkele dagen eerder) in Rome aan te komen.

Bezochte landen

Ik heb 1 land (1%) bezocht: