15e dag

11 juni 2017 - Anita, Italië

In eerste instantie dacht ik onderweg, ik ga schrijven dat het een saaie dag was. Gisterenavond op een camping beland waar ze een bruiloft vierden. Dus geen eten voor mij konden maken. Na aandringen wilden ze niet verder gaan dan een pilsje. Ik had nog een brood van de Lidl van eergisteren . Dus dat heb ik gisteren avond en vanmorgen maar opgemaakt. Ik hunkerde vandaag naar een warme hap maar het is zondag, niets open behalve voor een drankje. 34 graden was het vandaag met het leek wel een tramatane. Windkracht 4 of 5. Flink doorgetrapt over een dood stuk Po-vlakte en beland op een camping in Anita vlakbij Ravenna. En daar zag mijn dag er weer heel anders uit. Eén camper en verder leeg maar wel een gezelschap aan een echte Italiaanse lunch. 5 gangen maar liefst bleek uiteindelijk. Er moest even overlegd worden maar ik kon aanschuiven. Van 1 tot 3 uur geluncht en daarna de tent pas opgezet. En tussendoor bij de tweede gang kwam er een Nederlands meisje/vrouw uit Zutphen binnen zetten om zich in te schrijven en die kon ook gewoon aanschuiven en deed direct mee met de derde gang. En zo werd mijn dag gelukkig weer tot mijn verrassing een hele bijzondere. Ik zag dat mijn verhaal dat ik gisterenavond heb gemaakt nu pas is verstuurd. Het zat niet helemaal lekker daar met Wi-Fi.

1. Angelina van Endschot:
    11 juni 2017
    Haha inderdaad twee dagen in een minuut. Welke route is het geworden?