12e dag

8 juni 2017 - Verona, Italië

Alweer een dag gefietst. Best heftig vandaag. Laatste dag in de Italiaanse alpen of Dolomieten ? In ieder geval met ups en downs (letterlijk) naar het Gardameer. Niet de boot genomen maar de hele route over een toeristische weg langs het water. Ik denk wel 45km. Natuurlijk door Garda ( veel over gehoord, Ik zou er zelf ooit op vakantie gaan 45 jaar geleden, maar dat ging door ziekte niet door). Ik snap wel dat je daar graag op vakantie kunt gaan .ziet er allemaal heel leuk uit. Volop activiteiten als paragliden, surfen, veel zoenende toeristen aan de kleine strandjes, enz. Uiteindelijk in Verona beland op een opnieuw minicamping. Lekker gegeten in Verona op advies van de campingeigenaresse bij een biologisch restaurant. Helemaal mijn ding. Ik zal wat foto 's als app.sturen want het is er prachtig allemaal. Ik heb 2 dagen opgetrokken met ene Piet uit Lunteren. Prima om een aantal gesprekken te hebben maar hij blijft nu in Verona voor een rustdag en ik ga weer lekker alleen door. Ik weet nu na 2 dagen ook waarom. Morgen naar Montagnana. Etappe 23 van de 32 uit het boekje. Gerekend vanaf Amsterdam. Ik heb de 3 of r etappes vanaf Amsterdam niet gedaan natuurlijk en ik heb een aantal keer 2 of 1,5 etappe op een dag gedaan en 3 etappes overgeslagen door dat regenweer in de Alpen. Als je het zo bekijkt schiet ik al aardig op. Mijn moeder is vandaag verhuist. Daar ben ik toch regelmatig mee bezig geweest en dat kon ok over praten met mijn tijdelijke k metgezel. Tot morgen.

1. Ad de jongh:
    9 juni 2017
    Hoi Hans,
    Je gaat als een speer. Ik heb nog niet alle stukjes gelezen, maar ik vind het toch al een hele prestatie. In wat ik lees heb je nog geen spullen weg gedaan. Je hebt je tent nog en de rest. je hebt het goed gepland en uitgezocht. Veel succes met de laatste ruk naar Rome. We mailen nog.
    Groet, Ad
  2. Bart en Paula:
    9 juni 2017
    Hoi Hans, ondanks dat je (verstandig) een stukje hebt afgesneden met de trein ;-)) blijven wij ons petje afnemen voor je prestatie.
    We hopen dat het weer een beetje mee blijft werken en met het einddoel inzicht gaat dit je gewoon lukken!