11e dag

7 juni 2017 - Mori, Italië

In Garmisch Parterkirchen was het nog circa 1060 km naar Rome inmiddels heb ik 176 km door de Alpen gemist en was het nog 884 km. Na vandaag zijn dat er nog 790 km. Ik kom eraan Rome. Maar Italië is net als Duitsland een groot land. Vandaag vanaf Bolzano naar net voorbij Mori. Dat ligt bijna tegen het Gardameer. Een prachtige tocht door Zuid-Tirol, de Italiaanse alpen en zonnig en droog met 27 graden. Heerlijk en de natuur is nu echt op zijn mooist. En de camping is een plaatje. Een agriculturocamping met prachtige appelbomen, druiven, bessen enz. Een heerlijke rustige camping met vlak naast mijn campingplek een heerlijk zwembad. Zodra ik de tent had staan ben ik er in gedoken. Het was weer een forse trap naar hier vandaag maar het voelt als een heerlijke fietsvakantie. Gelukkig droog want gisteravond op de camping regende alles nat bij het het opzetten van de tent. Met mijn benen gaat alles goed en zelfs mijn zadelpijn is nagenoeg weg. Alles went blijkt behalve natuurlijk Diana te missen. En jullie allemaal natuurlijk. Ik slaap nu elke nacht in de tent en ook dat went maar wat zal dat weer lekker zijn om thuis in mijn eigen bed te kruipen.

1. Margriet:
    7 juni 2017
    Hallo Hans,
    Alles goed daar, valt het weer mee
    Groejes Jan Margriet
  2. Esther:
    7 juni 2017
    Die zon en 27 graden klinkt beter...hier hadden we regen en goed ook! Evian en ik waren blij dat we een auto hadden en niet op de fiets hoefden. Toen moest ik wel aan jou denken, maar gelukkig ligt Italië te ver weg van Mijdrecht om hetzelfde weer te hebben.
  3. Hans van Haaster:
    8 juni 2017
    Ja lieve schat in Zundert waaide wij bijna weg.Grapje.
    Behouden tocht verder en geniet maar lekker van al dat moois en goed weer.