6e dag

1 juni 2017 - Braunsbach, Duitsland

Hoi allemaal een beetje vroeger dan anders maar ik kwam langs een Mac Donald ( mijn favoriete eetplek. ??) Maar gratis Wi-Fi zonder code dus toch maar even naar binnen. Ik heb er inmiddels 100 km opzitten en ben over 14 km in Braunsbach aan de Kocher. Wat een prachtige natuur hier dat is vanaf Heidel berg. En 2 x een ree. 3x een eekhoorn een schildpad zelfs op het fietspad.vanmorgen weer om 6 uur vertrokken en had na 40 km even een moment van waar ben ik mee bezig. Ik had het koud en even was de energie op. Wat gegeten en toen de zo'n achter de heuvels vandaan kwam was alles weer goed. Tot morgen in....ik denk Dilligen aan de Donau.

1. Angelina van Endschot:
    1 juni 2017
    Een big mac en weer verder! Haha, hartstikke knap Hans! Geniet van de mooie natuur.
  2. André en Jeannette:
    1 juni 2017
    Geweldig Hans om jou via deze blog te kunnen volgen. Schitterend deze fantastische onderneming. Petje af. Knap hoor!!
  3. Jos en Marion:
    2 juni 2017
    Hoi Hans leuk dat wij jou kunnen volgen. Geniet er maar van.
  4. Bart en Paula:
    Hoi Hans, petje af hoor!
    Via de blog kunnen we je aardig volgen, ook de kaart geeft een aardig beeld van waar je bent.
    Hou je taai en rij niet te veel om ;-)
  5. Jan en marian Arnouts:
    2 juni 2017
    Hoi Hans, knap gedaan hoor! Heel mooi om die verhalen van jou zo te lezen. Ik zag dat er vorig jaar nog flinke overstromingen in Braunsweig waren. Hopelijk is de natuur jou mild gestemd op weg naar Rome. En inderdaad (#omrijden), er leiden meer wegen naar Rome. Ja ja, wij hebben makkelijk praten vanuit het luxe tuintje. Nog veel succes en we houden het graag bij.
  6. -ben:
    2 juni 2017
    Regelmatig geweest met school, in Heidelberg. Bijzondere gedachte dat je er ook op de fiets langs kunt . Maar in de Duitse wouden kan het kil en onaangenaam zijn, dat vonden de Romeinen zelfs al. Veel reisplezier!