7e dag

2 juni 2017 - Dillingen an der Donau, Duitsland

Bijzonder hoor Diana zegt voordat ik wegging Hans mijn manager kent iemand die is een dag eerder weggegaan dan jou ik weet niet wie het is. Onderweg vandaag kom ik op de route achter een vrouw en man te staan bij een smal paadje die gingen stil staan om even de route te lezen. Ik maak een praatje, ze komen ui Oisterwijk. Leuk ik zeg dat ik vandaag 2 etappes rij en neem weer afscheid want ik rij veel harder. Ik kom ze nu bij de camping in Dillingen aan de Donau weer tegen en toevallig kom ik met hen aan tafel en ze vertellen dat hij een lange periode verlof heeft want ze werker in de zorg. Hij bij Amarant. Ook toevallig zeg ik mijn vrouw werkt daar ook. Ik wil dat even Diana vertellen en app en opens denk ik wacht even dat is die maan waar Diana het over had. Sterk hoor maar toevallig ? Vandaag was een bijzondere dag met veel forse beklimmingen ik heb er 125 km gereden en zit inmiddels op 450 meter boven zeenivo. Vandaag ook op 60 meter gezeten. Jammer dat ik jullie geen foto kan sturen van het kleine tentenveldje waar allemaal Nederlandse Romefietsers op staan. Groetjes van de Donau